همه چیز

مغرورانه اشك ریختیم چه مغرورانه سكوت كردیم 

چه مغرورانه التماس كردیم چه مغرورانه از هم گریختیم 

غرور هدیه شیطان بود و عشق هدیه خداوند 

هدیه شیطان را به هم تقدیم كردیم

هدیه خداوند را از هم پنهان كردیم

 

________________________________________________________________________________

 

گاهــــــــــــــی دِلـــــــم

تفــــــــــــریح ناسالم می خــــــــــــواد
مثــــــــــــــــل فکر کــــــــــــردن به تـــــــــــــــــو !

 

________________________________________________________________________________

 

دلم واسه روزایی تنگ شده که هیچکی رو دوس نداشتم ...

چه خوب بود اون بی خیالی ها

 

________________________________________________________________________________

 


فــرامـوشــتـــ ـــــ کـردم

دیـگـر پـشـتـــــ هـیـچ پـنـجـره ای در انـتـظـارتـــــ ـــ نـیـسـتـم

فـقـط شـایـد بـعـدهـا بـا لـبـخـنـدی تـلـخ
یـادتــــــــ کـنـم . . .

 

________________________________________________________________________________

 

دلم میخواد فریاد بزنم بگم : من مترسک خاطرات تو نیستم ...

درست مثل دیوانه ای که اصرار دارد بگوید : من دیوانه نیستم !

راستی ! گفته بودم ؟ “من دیوانه نیستم”

 

________________________________________________________________________________

 

همیشه 
.
 خاطره ای هست
.
که نفس آدم را برای لحظاتی می گیرد..!!

 

________________________________________________________________________________

 

میمیرَم اَز تصـَور انگشتــآنت در بیـنِ مـوهآیش ! 
دیگـر نیستـی بـرآی نوآزش موهآیـم ..
 
خیآلی نیست !
 
اَز تَـه میزنمِشآن ..

 

________________________________________________________________________________

 

کـاش هر روز جـمعه بـود 
آن وقـت می تـوانستـم 
دلتـنگی هایـم را

بـر گردن غـروبـش بیـانـدازم ....

 

________________________________________________________

 


من عاشقانه هایم را

روی همین دیوار مجازی می نویسم ! 

از لج تـو . . . 


از لج خـودم . . . 

که حاضر نبودیم یک بار 

این ها را واقعی به هم بگوییم. . . !



نظرات شما عزیزان:

playful girl
ساعت17:18---17 مرداد 1392
عیدفطر آمده خوردنی فراوان بخورید / پیتزا و کباب و مرغ بریان بخورید
دزدانه اگر در رمضان می خوردید / شوال رسیده پس نمایان بخورید


playful girl
ساعت16:44---17 مرداد 1392
عیدفطر آمده خوردنی فراوان بخورید / پیتزا و کباب و مرغ بریان بخورید
دزدانه اگر در رمضان می خوردید / شوال رسیده پس نمایان بخورید


مدیر
ساعت2:29---17 مرداد 1392
سلام
با تبریک خدمت شما و تشکر برای وبلاگ خوب و پر محتواتون.
وب سایت مرجع ابزار و قالب افتتاح شد
توی این وب سایت میتونین خدماتی از جمله قالب و ابزار و ابزار زیباسازی پیدا کنین
خوشحال میشیم تشریف بیارین
t-4-k.i-r
لطفا برای ورود خط های تیره بین حروف آدرس رو بردارین


playful girl
ساعت14:34---16 مرداد 1392
سلام جیگر!وب زیبایی داری.ممنون که بهم سر زدی من لینک کردم تورو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







Power By: LoxBlog.Com